Неділя, 22.12.2024, 14:10
Технології - сайт для учителів трудового навчання
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Сквирська ЗОШ №1

Учнівський сайт
Сайт учителя географії
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Сайт учителя української мови
Сайт галузі "Технології"
Сайт "Світ історії""

Хто на сайті
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
...

ВІРТУАЛЬНЕ МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ

Трудове навчання

 

Головна » 2017 » Грудень » 29 » Методичні рекомендації
10:16
Методичні рекомендації

    Методичні рекомендації щодо підготовки до ІII етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/18 н.р. (Київська область)

 

 

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання проводиться відповідно до «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 №1099 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 №1318/20056.

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання проходитиме для учнів 9-х та 11-х класів і традиційно складатиметься з 3-х турів: теоретичного туру, комплексної роботи (практичного туру) та захисту проекту (домашнього завдання).

 

Зміст та оцінювання

Теоретичний тур. Учасникам протягом 1 год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на різні типи теоретичних завдань, що охоплюють основні види навчальної діяльності на уроках трудового навчання й технологій. Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20 б..

 

Комплексна робота. Учасникам олімпіади буде запропоновано виготовити виріб із визначеного набору матеріалів із застосуванням операцій ручної та механізованої обробки конструкційних матеріалів.

Для виконання зазначеного завдання дівчатам потрібно мати:

  1. Інструменти індивідуального використання.
  2. Креслярські інструменти.
  3. Аркуш паперу для виготовлення викрійки формату А-1.
  4. Матеріали для виготовлення та оздоблення виробу.

 

 Домашні заготовки окремих оздоблювальних елементів використовувати не дозволяється- оздоблення виготовлених виробів учні мають виконувати власноруч під час практичної роботи. Учасниці повинні володіти навичками роботи із клейовими прокладковими матеріаламита синтепоном.

Під час роботи учениці можуть використовувати власні швейні машини.

 

Хлопці повинні мати:

9 клас

  1. Інструменти для розмічання, пиляння, стругання, збирання, оздоблення деревини різьбленням та ще одним іншим  способом.
  2. Набір свердл  для виготовлення фігурних елементів деталей виробу.
  3. Креслярські інструменти.

 

11 клас

  1. Інструменти для розмічання, рубання, різання, обпилювання, зачищання, скріплення листового металу,  художньої обробки  металу та деревини різьбленням.
  2. Набір свердл діаметром до 12 мм.
  3. Заклепки – 20 шт.
  4. Викрутка.
  5. Креслярські інструменти.

 

Критерії оцінювання:

  • функціональність виробу та зручність у користуванні;
  • привабливість (естетична цінність) виробу;
  • володіння техніками обробки матеріалів;
  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань.

 

На виконання завдання передбачено 4 години. Робота оцінюватиметься в 60 балів.

За порушення правил техніки безпеки під час виконання завдання учасники можуть позбавлятися до п’яти балів рішенням Голови журі за вмотивованим поданням членів журі у присутності учасника, до якого ця норма застосовується.

 

Захист проекту (домашнього завдання). Для участі у даному турі олімпіади учасникам необхідно представити вироби (домашні роботи), що відповідають наступним темам:

Хлопці 9 класу – «Брелок для ключів».

Хлопці 11 класу – «Корпус для флешки».

Дівчата 9 класу «Намисто в етностилі».

Дівчата 11 класу – «Головний убір в етностилі».

 

Завершальним етапом виконання творчого проекту має бути випробування виробу в реальних (наближених до реальних) умовах. Це може призвести до часткової втрати зовнішнього вигляду, що не вплине на оцінювання роботи з боку журі.

До творчого проекту учасники олімпіади додають в електронному вигляді 6-10 світлин із зображенням проміжних і кінцевого результатів проекту (оформлених у вигляді презентації), які можна використати при захисті проекту та паспорт проекту за формою згідно з Додатком 1.

Під час захисту проекту (5-7 хв.) учні демонструють світлини та висвітлюють питання:

  • Яку проблему чи завдання може розв'язати даний проект?
  • Які особливості виготовлення виробу?
  • Які недоліки було виявлено під час випробування?
  • Як вони були виправлені?
  • Які застереження варто враховувати при виготовленні виробу?

Також учасники олімпіади дають відповіді на запитання членів журі щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо (до 3 хв.).

Звертаємо увагу на те, що презентація виробу не повинна включати історію виробу, розширені економічні обрахунки, креслення, технологічні карти, маркетингові дослідження.

Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 40б..

Критерії оцінювання домашніх робіт:

  • відповідність вимогам завдань; 
  • функціональність, якість та естетичність запропонованих виробів;
  • володіння техніками обробки матеріалів;
  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань;
  • захист.

 

Після оцінювання та захисту роботи повертаються авторам.

 

Учасники олімпіади

До місця проведення олімпіади учні повинні прибувати організовано у супроводі керівника команди, маючи при собі:

  • учнівський квиток;
  • медичну довідку про відсутність інфекційних хвороб та контакту з інфекційними хворими;
  • довідку про інструктаж з правил безпечної праці та допуск до роботи на обладнанні навчальних майстерень.

 

Відповідальні особи:

завідувач відділу методики викладання трудового навчання КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

 

Сацюк Олена Іванівна

 

Контактний телефон: 097 825 71 47

 

 

методист відділу методики викладання трудового навчання КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

 

Однорог Олександр Петрович

Контактний телефон: 050 912 06 35

 

 

 

 

Додаток 1

 

Паспорт проекту

 

  1. Автор:
  2. Вчитель:
  3. Повна назва школи та її адреса:
  4. Назва проекту:
  5. Час виготовлення (год.):
  6. Матеріали:
  7. Загальна послідовність виготовлення:
  8. Особливості виготовлення (за наявності):
  9. Поради по догляду (за наявності):

 

Додаток

до листа КВНЗ КОР

«Академія неперервної освіти»

від 29.01.2018 № 01-13/15

 

інструменти та матеріали,

необхідні для виконання практичного туру

ІIІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017/18 н.р.

 

Обслуговуючі види праці

 

9 клас

  1. Інструменти індивідуального використання.
  2. Креслярські інструменти.
  3. Аркуш паперу для виготовлення викрійки формату А-2.
  4. Бавовняна тканина (ситець, бязь тощо) двох кольорів (компаньйонів або контрастних)‒ дві деталі, розмірами 40×40 см.
  1. Клейова прокладкова тканина – одна деталь розмірами 40×40 см.
  2. Швейні нитки по кольору тканини.
  1. Матеріали, що дозволяють застосувати декоративні техніки оздоблення не менше, ніж двома технологіями.

 

11 клас

1.     Інструменти індивідуального використання.

2.     Креслярські інструменти.

3.     Аркуш паперу для виготовлення викрійки формату А-1.

4.     Бавовняна тканина (ситець, бязь тощо) двох кольорів (компаньйонів або контрастних) – по 0,5 м кожного (при ширині тканини 0,9 м).

5.     Синтепон (щільність 100 або 150 г/м²) – дві деталі розмірами 40×40 см.

6.     Швейні нитки по кольору тканини.

7.     Матеріали, що дозволяють застосувати декоративні техніки оздоблення не менше, ніж двома технологіями.

 

Технічні види праці

 

9 клас

  1. Інструменти для розмічання, пиляння, стругання, збирання, оздоблення деревини різьбленням та ще одним іншим способом.
  2. Набір свердл  для виготовлення фігурних елементів деталей виробу.
  3. Креслярські інструменти.
  4. Дошка (сосна) 200×100×25 -2шт..
  5. Дошка (сосна) 200×100×20 -1шт..
  6. Брусок (сосна) 200×50×35 -1шт..
  7. Планка (придатна для різьблення) 200×20×7 – 4шт..
  8. Цвяхи, саморізи для скріплення деталей виробу.
  9. Дріт Ø 2÷4мм, L 200мм – 2шт..
  10. Заготовка, оброблена у токарному станку (тверда порода деревини), Ø30мм, L 200мм – 1шт..
  11. Заготовка, оброблена у токарному станку (тверда порода деревини), Ø20мм, L 200мм – 1шт..

 

11 клас

  1. Інструменти для розмічання, рубання, різання, обпилювання, зачищання, скріплення листового металу,  художньої обробки  металу та деревини різьбленням.
  2. Набір свердл діаметром до 12 мм.
  3. Викрутка.
  4. Креслярські інструменти.
  5. Брусок (деревина придатна для різьблення) 200×40×35 – 1 шт..
  6. Планка (деревина придатна для різьблення) 200×30×7 – 2шт..
  7. Сталь листова 200×200, S 0,5÷1мм – 2 шт..
  8. Заклепки – 10 шт..
  9. Саморізи по дереву – 10 шт..
  10. Дріт Ø 2÷4мм, L 200мм – 2шт..

 

 

 

Переглядів: 1283 | Додав: toshka | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Block title

Антонівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Буківський НВК І-ІІІ ст.
В.Половецький НВК І-ІІІ ст.
Горобіївський НВК І-ІІІ ст.
Дулицьке НВО І-ІІІ ст.
Кривошиїнське НВО І-ІІІ ст.
Оріховецький НВК І-ІІІ ст.
Пищиківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пустоварівський НВК І-ІІІ ст.
Самгородоцька ЗОШ І-ІІІ ст.
Шамраївський НВК І-ІІІ ст.
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №3
Сквирський НВК
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Сквирський ліцей
К.Гребельський НВК І-ІІ ст.
М.Лисовецький НВК І-ІІ ст.
Рогізнянський НВК І-ІІ ст.
Тхорівський НВК І-ІІ ст.
Чубинецький НВК І-ІІ ст.
Рудянське НВО І-ІІ ст.
Шапіївський НВК І-ІІ ст.
Сквирський РЦДЮТ

Сквирська ДЮСШ

Навчальне середови

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz